HTML

vwkmo-a keleti vw népek

minden ami vízes vw

Friss topikok

Linkblog

Gondolatok a tuningról év elején

2010.02.12. 17:07 vwkmo

    Lassan kezdődik a találkozós szezon, így mindenki gondolkodik, mihez kezdjen, mit csináljon meg a vwason, hogy a találkozókon megcsodálhassák. Sokan kész vannak már vele, sokan még most tervezik, vagy a kettő között valahol....

   Számomra két dolog létezik a témában, az egyik az ízléses, a szép, a kívánatos, míg a másik a megvalósult esztétikai katasztrófa. Ilyenkor, amikor valami nagyon nem úgy néz ki, ahogy kellene, ,ég az sem megbocsájtható, ahogy sokan emlegetik: " A LÉNYEG  AZ? HOGY A GAZDÁJÁNAK TETSZŐDJÖN..."

  Ebben a kis írásomban, a mai bejegyzésemben, mint az előzőekből is sejthető, a karosszéria átalakításával foglalkozom egy kicsit.

 

  Lássátok és okuljatok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kissebb csinosításnál elég, ha legalább a színharmóniára ügyelünk: Ferrarivörös-kályhaezüst gyöngyház kombináció.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A klaszikus kopottas kombináció: Élénk Lambo sárga, szép márvány, matt feketével. SZÍÍÍP.

 

A szinek után másik nagy irányvonal a szárnyak és a spoilerek világa. Itt is találkozhatunk néhány meglepő megoldással.

 Szárnyas fejvadász a lámpánál: fékezni kell a zöldre váltó lámpánál, mert különben lehet, hogy felszáll! Plussz a hátsó szélvédőn is a magasságok...magasról jó pi...ni a suzukira...Hát, igen aki magasba tör, nem jár akármivel!!!

 

 Ez is jól sikerült, elsőkerék hajtás, könnyen kifaroló hátsó, kell a nagy leszorító erő télen. Legalább a biztosítók jobban járnak-kevesebb a kicsúszásos káreset...

 

 Itt is minden egy helyen: eltalált méretek, és kiváló színharmónia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kevesebb sokszor több...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Az ilyen kezeket, amik ezt készítették, aranyba kéne foglalni....ne mozduljon többet....legalább a tuningszakmában....

 

 A kevesebb itt is több lett volna. A kép azt sugallja, több vagyok, mint aminek látszom...Vagy mégsem??? Mi lehetett előtte??? Nem tán' suzuki stift, a legfa...szább autó amit valaha gyártottak??? Akkor már értem: nagy erő+jó gyorsulás+kicsi légellenállás=kis fogyasztás. Az ideális gép, amit mi vw-sek soha nem tudunk meg...ugye?

 

És a végére egy, ami mindent visz:

 

 Jó légellátás a bivaly motornak. Megbízható, mint egy Mercedes, a nép autója, mint a Vw.

A lámpája védve van a nagy fénykibocsátás és a kavicsok ellen egyaránt. Nagy variálható utastér. Kiváló színösszeállítás, fóliázott (3M pepita lux) üvegek. Kiváló útfogás, jó terepjáró képesség, köszönhetően a kiváló profilú és állapotú kerekeknek. Szerencsére utcán nem jár már....

 

Ennyi mára.....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vwkmo-akeletivwnepek.blog.hu/api/trackback/id/tr681752619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FranciAndy 2010.02.14. 22:54:08

Hogy néz ki egy több millió forintos vagy akár egy olcsóbb, de tunningolt fancy autón a néhány száz forintos könnyen fakuló, állandóan elrepedő, mindenféle reklámokkal ellátott műanyag rendszámkeret? Szánalmasan. Ha ha szereted az autódat és stílusod is van, próbáld ki a CarSign exkluzív nemesacél rendszámkeretét.
www.carsign.hu

vwkmo 2010.02.15. 14:55:11

@FranciAndy: Nem biztos, hogy a rendszámkeret a tuning legfontosabb eleme, persze az aprónak tűnő dolgok is elronthatják az összképet...
süti beállítások módosítása